راشینگ رینگ آهنی

پکینگ راشینگ رینگ استنلس استیل

راشینگ رینگ فلزی

استوانه فلزی Raschig ( راشینگ رینگ فلزی ) یکی از محصولات رندوم پکینگ فلزی می باشد . طراحی استوانه راشینگ توسط فردریش راشینگ اختراع و در سال 1914 به ثبت رسیده است . حلقه راشینگ یک لوله استوانه ای شکل ساده با نسبت ابعاد 1: 1 است . نسبت ابعاد به عنوان نسبت بین ارتفاع و قطر استوانه راشینگ Raschig تعریف می شود .

طراحی پکینگ راشینگ رینگ بازار را تغییر داد : استوانه های راشینگ عملکرد ستون را فوق العاده بهبود بخشید . ارتقا و بالا بردن سطح تماس بین بخار و فازهای مایع ، در حالی که نگه داشتن مایع ( به اصطلاح مهندسی زمان ماندن فاز مایع ) در ستون به حداقل می رسد . حلقه های راشینگ ماندگار و مقرون به صرفه هستند ، بنابراین امروزه نیز برای بسیاری از فرآیند های انتقال جرم ، ترجیحاً برای پر کردن ستون های موجود ، هنوز استفاده می شود .

راشینگ رینگ فلزی Raschig از نظر مکانیکی مقاوم بوده و در اندازه های مختلف و در انواع مختلف فولاد توسط ما تولید می شود. ما همچنین راشینگ رینگ از جنس کربن ، سرامیک و آلومینای بالا را ارائه می دهیم . برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش مستقیم با واحد فروش ما تماس بگیرید.

راشینگ رینگ فلزی
راشینگ رینگ کربن استیل

 

 

کاربرد :
این نوع پکینگ به دلیل افت فشار کمی که ایجاد می کند بسیار مناسب برای استفاده در برج های تقطیر و خلاء است.
مزایای دیگر این نوع پکینگ عبارتند از: فضای باز مؤثر ، مقاومت مکانیکی بالا و قیمت پایین .
و به طور گسترده ای در
decarburization مورد استفاده قرار میگیرد این پکینگ در کارخانه ترکیب آمونیاک ، در گوگردزدائی از نفت خام و همه نوع فرایند جداسازی مانند جدایی از متانول ، تفکیک اسید آلی ، استفاده می شود و همچنین در فرآیند جذب و یا توزیع برج جذب مورد استفاده قرار میگیرد .

برای تولید اتانول ،  بیودیزل ،  جذب انتخابی CO2 و H2S ، اسکرابر کنترل کننده آلودگی هوا ، فرآیند کاهش دما و کربن زدایی آب

فواید : ساخت ساده ، مکانیکی قوی ، مواد مختلف ؛ در دسترس بودن آسان

راشینگ رینگ استیل
راشینگ رینگ استیل


مزایا :
کاهش افت فشار :
Reduced pressure drop
افزایش ظرفیت : Increased plant capacity
بهبود مقاومت به "رسوب ":
Improved resistance to "fouling
راندمان بالاتر عملیاتی :

Higher operational efficiency

 

دیتا شیت و مشخصات فنی پکینگ های راشینگ رینگ فلزی :

دیتا شیت راشینگ رینگ فلزی سایت پالرینگ متال
دیتا شیت راشینگ رینگ فلزی

راشینگ رینگ های کربن استیل و استیل در سایز های مختلف بر اساس سفارش شرکتها و صنایع مختلف در ابعاد متنوع تولید و بسته بندی می گردد . 

در بالا جدول مشخصات فنی و دیتا شیت مربوط به پکینگ های استوانه ای راشینگ رینگ فلزی قرار داده شده است .

 

تلفن سفارش پال رینگ استیل
مهندس رضایی
09035953362
09370648945
www.pallringmetal.ir