پال رینگ استیل

پال رینگ فلزی

پکینگها در برجهای عملیاتی مثل برج تقطیر ؛ برج اسکرابر و همچنین برج خنک کنندهکارایی بسیار زیادی دارند زیرا موجب افزایش کارایی آنها با افزایش میزان تماس گاز یاهوای خروجی و آب میشوند . در این میان پکینگهای مختلفی وجود دارد . که پکینگ پالرینگ فلزی میتواند از بهترین نوع آن باشد . البته با آن که این نوع پکینگ پال رینگ فلزی قیمت بیشتری نسبت به بقیه دارد اما از مزایای بهتر و کارایی بیشتری نیز بهره مندمیباشند .

پال رینگ استیل
پال رینگ استیل 2 اینچ

کارایی های پال رینگ فلزی

یکی از این خصوصیات در جهت انتقال حرارت بالای پکینگ پالرینگ فلزی میباشد . ازاین رو دیگر نگران بالا رفتن حرارت در برجهای عملیاتی مثل برج تقطیر ؛ برج اسکرابر و همچنین برج خنک کننده و امکان متضرر شدن پالرینگ نخواهید بود . همچنینمیتوان به مقاومت بالای مکانیکی و افت فشار بسیار کم آن نیز اشاره کرد و همچنین اگر فلز مربوطه را از جنس فولاد ضد زنگ و استیل ضد خوردگی همانند SS304 – SS316   استفاده کنیم . که همگی به نوبه ی خود باعث کارایی بیشتر برج میشوند و دوام و استحکام بالای پکینگ در افزایش راندمان برج تاثیر بسزایی خواهد داشت . 

پالرینگ استیل
پکینگ پالرینگ استیل 304

از دیگر خصوصیات ویژه ی پالرینگ فلزی میتوان به مقاومت آن اشاره کرد . این نوع پالرینگ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در عین حال با ضخامت کمی که دارند فضای اضافی در برجهای عملیاتی مثل برج تقطیر ؛ برج اسکرابر و همچنین برج خنک کن ایجاد می کنند . پالرینگ فلزی در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم بوده و میتوان از آن در طولانی مدت به صورت ویژه استفاده کرد و از خوردگی آنها نگرانی وجود ندارد . البته میتوان به انتقال حرارت بالای این نوع پکینگ پالرینگ نیز اشاره کرد . انتقال حرارت در آنها بسیار سریعتر و بهتر صورت میگیرد که این به نوبه ی خود یک امتیاز به حساب می آید .  زیرا با انتقال حرارت بالا میتوان کیفیت در برجهای عملیاتی مثل برج تقطیر ؛ برج اسکرابر و همچنین برج خنک کننده را افزایش داد .

تولید کننده پال رینگ استیل
تولید کننده پال رینگ استیل

نسبت قیمت پالرینگ فلزی به کارایی آن

با توجه به کارایی بسیار بالای پالرینگ فلزی نسبت به دیگر انواع پالرینگ مانند پالرینگ پلاستیکی و پالرینگ سرامیکی میتوان از قیمت بالای آن چشم پوشی کرد . زیرا پرداخت هزینه ی اضافی در مقابل کارایی بهتر و ماندگاری بیشتر بخصوص در برجهای عملیاتی همیشه ارزش دارد و هیچوقت از اینکار پشیمان نخواهید شد . شما میتوانید از پال رینگ هایی که قیمت کمتری دارند استفاده کنید اما به مرور زمان ممکن است آن مقاومت لازم را نداشته باشند و نیاز باشد که آن را جایگزین کنید که باز هم هزینه های شما دو برابر میشود . پس بهتر است در همان ابتدا بهترین نوع پکینگ پالرینگ فلزی را انتخاب و خریداری نمایید تا خیالتان از کارایی و همچنین طول عمر بیشتر آن راحت شود .

خرید پال رینگ استیل
پال رینگ فلزی

بنابراین با توجه به تمام کارایی هایی که پالرینگ فلزی نسبت به انواع دیگر پکینگ ها دارند ، انتخاب مناسبی برای افزایش کارایی برج ها هستند و قیمت بالای آن نسبت به این کارایی هایی که دارد میتواند مبلغ ناچیزی باشد. از این رو کارایی و عملکرد پال رینگ فلزی اهمیت بیشتری نسبت به قیمت آن دارد .

 کاربرد ها :

     عملیات دفع بخار
     جذب و دفع H2S ، NH3 و SO2
     شستشوی گاز
     گاز زدایی
     اسکرابر کنترل کننده آلودگی هوا

فواید و مزایا

     توزیع خوب مایع / گاز و بازده انتقال جرم بالا
    کاربردی در فرآیند ها در دمای بالا
     مکانیکی قوی
     مقاومت بالا در برابر رسوب
     از جنس متریال متعدد تولید می گردد که موجود و در دسترس هست

تولید ، طراحی و مشاوره برای انتخاب بهترین نوع و سایز پکینگ توسط مهندسین با تجربه در سایت تخصصی پکینگ فلزی در ایران انجام می گیرد :

تماس با ما
مهندس رضایی - مشاوره و فروش پکینگ استیل و آهنی

مهندس رضایی 

( مهندس شیمی در زمینه صنایع پالایش و پتروشیمی و صنایع شیمیایی )

 

09035953362     -   09370648945 

تماس با مهندس رضایی
سفارش پکینگ


پال رینگ فلزی، پکینگ پال رینگ استیل، پکینگ پال رینگ، راشینگ رینگ استیل، پکینگ راشینگ رینگ فلزی